Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for alle disse Wii-greiene?

overagnar

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge Wiien min siden den knapt blir brukt og jeg trenger noe å spille på GTA IV på.

Her er en liten liste over alt jeg har til den:

1 Nintendo Wii(Kjøpt i Tyskland, august '07) Ble brukt mye fra august til slutten av november, da interessen for den dabbet av, er 1600,- for mye forlangt? Jeg har også en sånn WiiKey-ting til den, men den har jeg ikke satt i fordi jeg var redd for å ødelegge noe)

2 Wiimotes (Koster 389,- hos Gamezone)

2 Nunchucks (Koster 239,- hos Gamezone)

2 Classic Controllers (Koster 239,- hos Gamezone * 2 = 478)

Spill:

Wii Sports (Fulgte med)

Trauma Center: Second Oppinion (379,- hos Gamezone)

Super Paper Mario (459,- hos Gamezone)

SSX Blur (Billigste jeg fant var 449,- hos DVDHuset)

Boogie (Med mikrofon) (499,- hos Gamezone)

MySims (499,- hos Gamezone)

The Legend of Zelda: Twilight Princess (489,- hos Gamezone)

The Simpsons Game (489,- hos GameZone)

Kororinpa (399 hos Gamezone)

Virtual Console:

Sonic The Hedgehog (Sega Mega Drive)

Sonic The Hedgehog 2 (Sega Mega Drive)

Sonic The Hedgehog 3 (Sega Mega Drive)

Victory Run (Turbografx)

Super Mario World (SNES)

Donkey Kong Country (SNES)

Donkey Kong Country 2 (SNES)

F-Zero (SNES)

Zelda: A Link To The Past (SNES)

Mario Bros (NES)

Paper Mario (N64)

Super Mario 64 (N64)

Zelda: Ocarina of Time (N64)

F-Zero X (N64)

Opera Internet Channel

Jeg kom frem til alt dette kostet 12000 WiiPoints, noe som blir 120 euro hvis man kjøper med kredittkort i WiiShop, dette tilsvarer rundt 950 NOK(Med mindre jeg regnet utrolig feil).

Hvor mye tror dere jeg kan få for alt dette? Jeg har også lyst til å selge så mye som mulig samlet på én gang, tror dere noen vil betale så mye på én gang for alt dette?

Jeg har også en Nintendo DS med Passcard og GBA Movie Player, hvor mye kan jeg få for den tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok ikke betalt mer enn kr 3500,- maks for hele greia. Selve Wiien er ikke så dyr, og de fleste spillene begynner å bli gamle. De kan fås billig mange steder, som for eksempel qxl. Det er jo ikke noe forskjell på å kjøpe dem brukt fra deg eller brukt fra qxl. VC-spill er nok bare for spesielt interesserte og ikke så dyre uansett.

Lenke til kommentar
Jeg ville nok ikke betalt mer enn kr 3500,- maks for hele greia. Selve Wiien er ikke så dyr, og de fleste spillene begynner å bli gamle. De kan fås billig mange steder, som for eksempel qxl. Det er jo ikke noe forskjell på å kjøpe dem brukt fra deg eller brukt fra qxl. VC-spill er nok bare for spesielt interesserte og ikke så dyre uansett.

jepp, det var det jeg kom fram til også. desuten kan det hende at en del av spillene er ikke intresse for den som kjøper denne pakken. selv kunne jeg ikke tenkt å brukt peng på en del av sa spillan.

Lenke til kommentar

Husk og få fjernet kortet ditt fra Wii-shop først så. Bror handlet ett par VC spill, som jeg ikke hadde lyst på, for mine penger. Bare vit at det er noe du må gjøre!

Tror du egentlig vil få mer for den om du setter inn chippen, og selger spillene sepperat.. (Selv om det blir litt oppfordring til piratvirksomhet)

VC spillene du har er jo langtifra snevre spill, eneste er kanskje F-zero og victory run som ikke er så populære.. De andre er jo likt av alle! :)

Du kan jo sette opp en auksjon med utropspris på 3 eller 3500.. så se hvordan det går! :)

edit: Hvorfor sitter vi oppe nå egentlig? men, det jeg egentlig skulle føye til var at: Da liker du ikke VC Mysticon, DK, sonic og Mario spillene er jo de som gjør VC bra! :p

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Mysticon, hvis du er ute etter noe av det er det bare å sende en PM.

Pebble, Jeg skulle gjerne satt i WiiKeyen, men jeg vet ikke om jeg har stødige nok hender til at det blir en suksess.

Lolidude, de er i meget god stand, Paper Mario og MySims har jeg knapt spillt, SSX Blur har jeg spillt en del men platene er i god stand. Er 7-8-900 for mye forlangt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...