Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Cd-spiller til en billig penge

aemil

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp overtatt en bil med et helt greit anlegg, og tenkte jeg skulle spandere på meg en cd-spiller. Kravet (utenom det naturlige som radio og cd), er at den har line-in eller lignende (så jeg kan få kobla til mp3-spiller), gjerne på forsida, og at den er billig. Noen som har noe å anbefale?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg kjøpte min cd-spiller (tror ikke det er helt den samme, men ga like mye for den og den ser jo prikk lik ut) var også et av kravene mine inngang i fronten. Nå angrer jeg på det. Ser mye mer ryddig ut om du har inngangen bak også trekker du ledningen ut i f. eks hanskerommet eller hvor det nå måtte passe deg. Slipper du den ledningen som henger ned foran hele midtkonsollen i bilen.

Ellers er jeg veldig fornøyd med cd-spilleren (særlig det at den har samme belysning som instrumentpanelet mitt, da), god lyd og de instillingene jeg forventet. Muligens litt plastikkfølelse av volumkontrollen, men men...

Ellers regnes vel Pioneer (som jeg ikke valgte da alle de hadde inne så ut som om de var klar til å skyte bilen min til månen) og Alpine som sikre valg.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...