aemil Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei, har nettopp overtatt en bil med et helt greit anlegg, og tenkte jeg skulle spandere på meg en cd-spiller. Kravet (utenom det naturlige som radio og cd), er at den har line-in eller lignende (så jeg kan få kobla til mp3-spiller), gjerne på forsida, og at den er billig. Noen som har noe å anbefale? Takk! Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hvilken prisklasse da? ny eller brukt? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Da jeg kjøpte min cd-spiller (tror ikke det er helt den samme, men ga like mye for den og den ser jo prikk lik ut) var også et av kravene mine inngang i fronten. Nå angrer jeg på det. Ser mye mer ryddig ut om du har inngangen bak også trekker du ledningen ut i f. eks hanskerommet eller hvor det nå måtte passe deg. Slipper du den ledningen som henger ned foran hele midtkonsollen i bilen. Ellers er jeg veldig fornøyd med cd-spilleren (særlig det at den har samme belysning som instrumentpanelet mitt, da), god lyd og de instillingene jeg forventet. Muligens litt plastikkfølelse av volumkontrollen, men men... Ellers regnes vel Pioneer (som jeg ikke valgte da alle de hadde inne så ut som om de var klar til å skyte bilen min til månen) og Alpine som sikre valg. Endret 27. april 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
aemil Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 hvilken prisklasse da?ny eller brukt? Njaei, hadde ikke tenkt til å bruke særlig mer enn en tusing i alle fall. Helst ny, men gjerne brukt om det er noen gode tilbud. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 en kompis har en som er brukt i 3mnd før han knuste bilen cd/mp3 med usb og minnekortleser i front. snakket om 800penger for den visst det kunne være interessant Lenke til kommentar
AudiCVR Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har en spiller som tar mp3 Fikk kobla til ipod'n min også Ikke den BESTE spilleren, men funker Er en Sony Xplod spiller.. Gammel mod tror jeg hehe Fulgte med bilen.. Kan gå å skjekke hvilken det er Lenke til kommentar
AudiCVR Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Link: http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=779 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå