brback Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Får ikke @ til å skrives lengre ved å bruke "alt + 2". Virket som normalt inntil for en stund siden, men nå er jeg nødt til og kopiere tegnet hver gang jeg skal bruke det. Får til å skrive tegnet inne i enkelte spill så regner med det er et eller annet med konfigen til xp som har gått galt. Utrolig plagsomt! Noen som vet hvordan jeg fikser dette???? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Får ikke @ til å skrives lengre ved å bruke "alt + 2". Virket som normalt inntil for en stund siden, men nå er jeg nødt til og kopiere tegnet hver gang jeg skal bruke det. Får til å skrive tegnet inne i enkelte spill så regner med det er et eller annet med konfigen til xp som har gått galt. Utrolig plagsomt!Noen som vet hvordan jeg fikser dette???? ctrl+alt+2 eventuelt Alt Gr+2 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg må trykke 2 ganger på 2 når jeg bruker Ctrl+alt+2, er det riktig da? Lenke til kommentar
brback Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 jo, alt gr + 2 er det vel egentlig. Men er ikke jeg som knøvler nå, har vært sånn i et 1/2 år Har vel endret noe en eller annen plass, vet bare ikke hvor eller hvordan Lenke til kommentar
brback Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ingen som vet hvordan man fikser dette??? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Om du har et Nvidia-kort og bruker hurtigtaster via nView, kan det føre til dette problemet. Deaktiver dem. Lenke til kommentar
brback Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Om du har et Nvidia-kort og bruker hurtigtaster via nView, kan det føre til dette problemet. Deaktiver dem. Haha, endelig!!! Takk virket bra det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå