Articfare Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei. Jeg har sett at skjermkortet 8800GT er på salg og kan sees her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=349829 Det jeg lurer på er om dette er et bra kjøp sammenlignet med X1950Pro 256mb kortet jeg har nå, om jeg burde vente lengre til andre tilbud, og om strømforsyningen min på 550Watt kan dra den. Jeg har ikke noe behov for å kjøpe nytt kort, men hvis dette er ganske bra og vil ikke gå ned i pris før om lang tid og om dette kortet vil egne seg til deler jeg har tenkt å kjøpe om et snaut år. Takker for svar Articfare Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er vel ingen som vet hvordan prisutviklingen kommer til å bli. Kortet er et meget bra tilbud i dag. 550 watt burde holde, om du ikke har en drøss av disker osv. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvis du ikke har behov, så ikke kjøp. Vent til du får et behov. Selv om dette kanskje er er bra tilbud i dag vil du garantert få bedre ytelse for den samme summen om et halvt år, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå