Gå til innhold

kontaktlinser for normalt syn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se etter "plastikkfolie" i kjøkkenskuffa.

 

 

... :p

 

Stiller jeg et seriøst spørsmål, så forventer jeg å få et seriøst svar.

 

Så vennligst hold kjeften på deg.

Grine med det samme?

Men vil du ha et seriøst svar, så skal du få det.

 

Kontaktlinser uten styrke er vel akuratt like nyttig som å prøve å putte pinnen tilbake i granaten.

 

Idiot.

Lenke til kommentar
Se etter "plastikkfolie" i kjøkkenskuffa.

 

 

... :p

 

Stiller jeg et seriøst spørsmål, så forventer jeg å få et seriøst svar.

 

Så vennligst hold kjeften på deg.

Grine med det samme?

Men vil du ha et seriøst svar, så skal du få det.

 

Kontaktlinser uten styrke er vel akuratt like nyttig som å prøve å putte pinnen tilbake i granaten.

 

Idiot.

 

Hvorfor skal du i hele tatt vite hvorfor jeg vil ha det?

 

Ja, jeg ble litt forbanna akkurat nå, litt stressa, å fordi jeg stilte et spørsmål, så får jeg drit.

 

Takk for bra svar.

Lenke til kommentar
Se etter "plastikkfolie" i kjøkkenskuffa.

 

 

... :p

 

Stiller jeg et seriøst spørsmål, så forventer jeg å få et seriøst svar.

 

Så vennligst hold kjeften på deg.

Grine med det samme?

Men vil du ha et seriøst svar, så skal du få det.

 

Kontaktlinser uten styrke er vel akuratt like nyttig som å prøve å putte pinnen tilbake i granaten.

 

Idiot.

hahe kan si det er unyttig ja, men regner ikke med at han er på jakt etter vanlig linser uten styrke

 

Men du får ta en titt her http://www.superkul.no/index.php?cPath=245

Endret av cola98
Lenke til kommentar

Er ikke verre enn å stikke til en optiker, og si du vil ha linser med ett eller annet motiv på.'

 

Og du kommer til å ha store problemer med å få på deg linsene i starten, så kanskje greit å ha en optiker som kan vise deg triksene.

Det er ikke bare bare å begynne å stikke fingeren din inn på øyet :p

Lenke til kommentar
skal du bruke linser uten å kontakte optiker først vill jeg i det minste anbefale deg å være forsiktig. vask fingre nøye før du skal sette dem på. hygiene er utrolig viktig! urenheter kan i værste fall, altså, værste fall føre til blindhet...

 

Tror ikke du får kjøpt linser uten et bevis på at du har vært hos opitiker og funnet ut hvem styrke du må ha, men du kan jo alltids bestille på nettet.

 

du kan jo alltids kjøpe deg linser med andre farger og mønstre

Lenke til kommentar
skal du bruke linser uten å kontakte optiker først vill jeg i det minste anbefale deg å være forsiktig. vask fingre nøye før du skal sette dem på. hygiene er utrolig viktig! urenheter kan i værste fall, altså, værste fall føre til blindhet...

 

Tror ikke du får kjøpt linser uten et bevis på at du har vært hos opitiker og funnet ut hvem styrke du må ha, men du kan jo alltids bestille på nettet.

 

du kan jo alltids kjøpe deg linser med andre farger og mønstre

 

du får kjøpt linser med farger og mønster uten å kontakte opptiker, det er jo netopp derfor jeg påpekte det med renslighet, fordi jeg har sett lysende eksempler på folk som ikke hører på gode råd hvor de faktisk ikke engang har giddi å tatt seg bryet med å vaske fingrene før de begynner å sette de i.

 

men det beste rådet er selvfølgelig å betale litt mer og kontakte en opptiker å få linser som også er tilpasset øye. har selv fått linser av opptiker, da med styrke, de må i allefall prøves ut så man får de som passer ens øye. hvorvidt det gjelder for fargede linser vet jeg ikke, fordi jeg aldri har hatt linser med farger selv, men jeg vil uanasett tro man får litt mer veiledning og hjelp av opptiker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...