Ascubal Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har leita litt etter nevnte viftestyring, noen som veit hvor denne fortsatt selges? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nærmeste er vel databutikken.com fra Sverige. Er på jakt etter den selv, derfor fant jeg tråden. Fikk du ordna deg på andre måter eller? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke fått ordna meg denne her enda nei Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den er jo dyr, men funker utrolig bra. Kjøpte BigNG fra http://www.mcubed-store.com/ nå sist. Lenke til kommentar
serpens Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har gått over på vannkjøling og har en liggende. - - tror også jeg har kablene som følger med - - si fra om du er interesert Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er intressert... Send meg en PM hvis du finner alle sensorene og kablene Lenke til kommentar
serpens Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er intressert... Send meg en PM hvis du finner alle sensorene og kablene Har lett i 10 minutter og ikke funnet sensorene. Jeg har usb-kablen og hovedenheten. Dvs. at du kan styre vifter (som du kobler opp mot enheten med std. vifteledninger) bare i forhold til de temperaturmålerne du måtte ha innebygd i din hardware. Jeg valgte å gjøre det slik tidligere siden hovedkort målerne er ganske mye raskere siden de er bedre plassert. Send pm om du fortsatt er interessert. Den er gratis - dog har jeg ikke tenkt å betale for porto eller styre mye med sending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå