Janti Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei alle For første gang har jeg brukt Sony Ericsson W960i i utlandet, og jeg har blandede opplevelser. Jeg ønsket å koble meg på åpne nettverk, og jeg ønsket å bruke Skype via Fring. 1 Det var ganske mange åpne nettverk, og noen fikk jeg logget meg på, men det var sjelden jeg kom på nettet. Stort sett fikk jeg beskjed om at det var feil ved serverinnstillingene på nettverket. Hva kan det bety? 2 Jeg prøvde å bruke Skype (SkypeOut) via Fring. Umulig å koble på uansett hva jeg gjorde. I et par tilfellet var jeg tilsynelatende pålogget Fring, og telefonen ringte tilsynelatende som normalt i den andre enden, men enten ble oppringningen avbrutt, eller den ringte og ringte uten at noen tok den. 3 Jeg har klart å ringe min egen hjemmetelefon gjennom Skype i Fring, det er det eneste. Det gikk bra. Ellers er jeg foreløpig skuffet både over Skype via Fring og det å kunne komme på Internett eller kunne sjekke e-post via åpne nettverk i utlandet. Noen som har andre opplevelser, eller som har innspill? Kanskje gjør jeg noe galt? Vennlig hilsen Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå