ScadamiCa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei. Tror brodern har endra "navnet" på Xboxen min, når jeg skal spille Halo, mot en venn, oppføre nickene våres står det "nerd" . Hvordan er et mulig å endre denne? Tror et er xboxen sitt navn. eller no? Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 når du spiller halo, kan du lage din egen spiller. kansje det er spilleren til broren din, du kan lage en ny eller bruke din gamle!!! Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 nei, er ikke det Lenke til kommentar
Amped Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har han kjørt DOA3 eller Cel Damage på xboxen din? Når du skriver inn bokstavene dine når du kommer på highscore-listene på disse spillene, blir dette til navnet på xboxen! Hmmpff... Kameraten var hos meg en gang og han vant på DOA3 og skrev inn navnet sitt... Og nå er xboxen min kalt opp etter han, min største konkurrent... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har han kjørt DOA3 eller Cel Damage på xboxen din?Når du skriver inn bokstavene dine når du kommer på highscore-listene på disse spillene, blir dette til navnet på xboxen! Hmmpff... Kameraten var hos meg en gang og han vant på DOA3 og skrev inn navnet sitt... Og nå er xboxen min kalt opp etter han, min største konkurrent... eh...jeg tror ikke dette stemmer, jeg har halo, DOA3 og cel damage og jeg får nick på halo som ingen har skrevet inn på de andre spillene. Så hvor disse nickene kommer i fra vet ikke jeg :o Lenke til kommentar
The man! Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det er en bug med DOA3 som gjør at navnet på xboxen blir skiftet til det du skriver inn i highscoren. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det er en bug med DOA3 som gjør at navnet på xboxen blir skiftet til det du skriver inn i highscoren. Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Takk for hjelpa;) eneste spillet broderen har spillt er DoA3, så da stemmer nok dette:) takker og bukker Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 det er en bug med DOA3 som gjør at navnet på xboxen blir skiftet til det du skriver inn i highscoren. jeg sier det, jeg... lillemyke har gjort det igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå