m-momr Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hey, hvordan fikk de "slemme" plassert C4 i kabinettet til hackerne i starten av filmen? brude man ikke se det når man har gjennomsiktig kabinett? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det skal ikke store mengdene til for å drepe brukeren av dataen, tough på filmen går huset i luften også. De burde ha sett det. Men igjen så er dette film da Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg lurer på hvordan hu japsedama kunne overleve det å bli kjørt ned av en varebil for så å bli kvestet mot flere betongvegger. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Lurer på hvordan de i det hele tatt kunne finne på å sette i gang en "slåsskamp" med en eller annen mager jente mot Bruce Willis. Men hallo, hun er jo kinesisk/japansk, det betyr at hun har svart belte med hvite striper i alt som heter kampsport. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men John McLane spiser kuler til frokost og skyller dem ned med saltsyre. Så beinhard er den mannen. Neida, det er tross alt film som nevnt tidligere i tråden så noe må man bare "godta". Jeg bryr meg mindre om sånne detaljer når jeg ser en actionfilm. Helt klart en hel masse overdrivelser, men det er i mine øyne det som gjør det hele verdt å se. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hele filmen er jo som dratt ut av virkeligheten. Det går ikke mange dager forbi uten at jeg ser nermest stillestående jagerfly-flyvning mellom bygningene i Oslo sentrum. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Selvfølgelig er den overdrevet.. men det er noe som bare blir for dumt å se på for min del. I mitt tilfelle er det slåsskampen med asiajenta, i andres tilfeller kan det være noe annet helt sprøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå