SSSø Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Ja, da har jeg løst Rubiks kube for første gang, siden jeg aldri har klart dette før så ble det jo samtidig en ny personlig tidsrekord: 12 min! Skal sies at jeg har lest meg frem til den generelle fremgangsmetoden, men ha aldri sett noen detaljert steg-for-steg-løsning på den. Metoden jeg brukte (vet ikke om det finnes flere, men det gjør det helt sikkert): Først løse et kryss på toppen, samtidig som fargen (på siden av brikkene i krysset) stemmer på de 4 andre sidene. Så løste jeg hjørnene i toppen (også her må man passe på at det stemmer på sidene). Når det er gjort skal hjørnene på den miderste rekken løses osv. På slutten da jeg bare hadde bunnen igjen vet jeg ikke hva jeg gjorde, men var bare et par vridninger og på magisk vi hadde jeg løst hele driten. Filmet det hele, men siden jeg brukte et fotokamera som ikke var så veldig egnet til filming så ble ikke det helt vellykket. Skal uanset se om jeg får lagt ut slutten (den be ikke så gale filmet)... Edit: Må jeg liksom laste opp filmen ett eller annet sted før jeg kan legge den ut her? Endret 27. april 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Du kan jo gjøre det så enkelt som å legge den ut på Youtube, og linke til den herfra..? EDIT: Og gratulerer! God tid! Har ikke interesse, tålmodighet eller ork til å prøve engang jeg.. Blir i tilfelle tilfeldig vriing og spinning... Endret 27. april 2008 av Binko Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Her er videoen... Lurer nå litt på hvorfor jeg beveger sånn på munnen, men mulig jeg faktisk gjør det når jeg konsentrerer meg...ikke vet jeg. Lenke til kommentar
binko Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hm. Jeg skjønner ikke... Er det i fast-motion? Det så veldig rart ut, men.. Et.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Dobbel hastighet, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå