Howard Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 TwinMOS lanserer PC3700-minne TwinMOS har i dag lansert en PC3700-minnemodul, noe som betyr en effektiv frekvens på 466 MHz. Frem til nå er det Corsair som har kunnet tilby den raskeste modulen på markedet her til lands, med sin XMS PC3500 modul. Les saken her. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 tror jeg klarer meg med pc3200 m/winbound, jeg kjører jo sync med fsb uansett. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Noen systemer som klarer å utnytte en slik brikke? Tror det ville vært borkastede penger sammen med mitt EPoX 8K3A+ og en AMD T-bird 1.4GHz i alle fall.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Noen systemer som klarer å utnytte en slik brikke? Tror det ville vært borkastede penger sammen med mitt EPoX 8K3A+ og en AMD T-bird 1.4GHz i alle fall.. Tror et Nforce2 kort kan klarer å dra mye ut av den rammen. Hvis man kjører 220 FSB og med alt som er av aggresive innstillinger. Investerer du i PC3700 så har du ram lenge, eller inntil DDR2 kommer. Har man PC3700, så vet man hvertfall at det ikke er rammen som stopper deg... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 kan nå voltmodde hovedkortet da (EpoX 8RDA+) Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 er oppe i 468mhz på min twinmos-3200 brikke uten winbond, så jeg tror ikke jeg trenger noe nytt foreløpig anyway Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 er oppe i 468mhz på min twinmos-3200 brikke uten winbond, så jeg tror ikke jeg trenger noe nytt foreløpig anyway nice dude! Lenke til kommentar
madarab Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 vurdert i noen dager hvilke oppgradring jeg skal ha sammen med kjøpe av nytt minne og evt. nytt nforce2 hk. ja så har jeg jo en xp 1800+ som jeg kanskje må beholde "intil" videre. Ergo, hvor mye kan jeg dra nytte av den nye pc3700 rammen da sammen med den gamle cpuen? er jo bare 300 spenn i forskjell fra pc3200 på komplett så what the hell?? ja jeg sikrer vel jo også fremtiden hva viss jeg litt senere vil oppgradere cpuen også??? men da har jo kanskje nytt hk kommet hva??? herregud dette blir en vanskelig vurdering av oppgradering kanke jeg får noe tips her a Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kjell, du kjører jo async da. Er jo ikke sikkert rammen din kjører så høyt Jeg skal bestille meg en 256mb brikke, men hvor vet jeg ikke enda. Ser ut som datoen har blitt flyttet til 21 mars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå