Gå til innhold

BK: Skøyte i ettermiddags-sol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, vanskelig å si. Jeg føler vel egentlig at jeg har lyst til å se mer av skøyta. Kombinasjonen av fiskeskøyte, Rådhuset (Oslo, som stor by osv vs. fisker-samfunn), er et interessant tema.

Bildet ditt her er også litt en lek med perspektivet også, synes jeg. Men jeg tror også at du svarer på ditt eget spørsmål, ved måten du legger det fram på. Det er ingenting i veien med bildet. Teknisk er det bra. Komposisjonsmessig er det heller ikke noe "feil", men likevel blir man litt usikker på om det "fungerer". Jo, det fungerer nettop av den grunn, tenker jeg. Likevel vil jeg gjerne se hele båten :-)

TAB

Lenke til kommentar

Hm, jeg skjønner tanken din. Men jeg syntes ikke dette fungerte. For det første vil man gjerne se litt mer av båten som allerede nevnt, og for det andre syntes jeg staget til rullefokket tok alt for mye oppmerksomhet og ødela himmelen. (Muligens også båten, spør du meg. Rullefokk på en tradisjonsbåt!)

Lenke til kommentar

Føler at det blir verken fugl eller fisk her. Ble litt mye båt uten at det ble noe båt og litt lite rådhus, hvis du skjønner. Personlig synest jeg det er spennende med motiver med DOF og da gjerne uskarp forgrunn, hadde båten vært uskarp og rådhuset større tror jeg dette ville fungert bedre for meg, bare en tanke.

Lenke til kommentar

Jeg synes slike motiver fungerer veldig bra, men byggningene over båten gjorde det rotete for meg, ville prøvd å gå lavere slik at det bare ble båt , sjø og rådhus.Men da måtte du kankskje ut i båt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...