zeiar2 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg vet ikke helt hvordan man kan komme i kontakt med folk på facebook? Man kan heller ikke å lese profilen til en person hvis man ikke har på vennlista si (de fleste tilfeller i hvertfall). Jeg har aldri chattet med folk som ikke er på min vennlista. Kan noen gi noen tips hvordan man kan searche single folk der? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bruk blink/nettby/sukker eller andre sider til sånt. Facebook er mer for å holde kontakt med vennene sine. Eventuelt finne igjen gamle venner. Lenke til kommentar
zeiar2 Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Bruk blink/nettby/sukker eller andre sider til sånt. Facebook er mer for å holde kontakt med vennene sine. Eventuelt finne igjen gamle venner. har hørt om det går ant å date på facebook også. Okei Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ja du kan prøve, bare å sende en message til en du syns ser bra ut så er du igang. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du må sende 'poke' ikke sant. Og når personen spør hvorfor, så forteller du hvorfor. Lenke til kommentar
zeiar2 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 man kan ikke vite om vedkommende er singel eller ikke fordi i fleste tilfeller er profilen til wedkommende er stengt dvs man ikke kan åpne og lese om den personen Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Diskutér i grupper f.eks. "Social me" app'en er også ganske festlig. Har i alle fall fått mye kontakt der. Ellers finns det sikkert drøssevis av apps du kan legge til.. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 det finnes nok en del social apps du kan bruke til sånt. Men generelt sett er nok nettby/sexyliving og lignende bedre. Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det finnes en rekke applikasjoner for dette på facebook. De mest brukte heter are you interested, sparkey og make new friends. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå