Atlesen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Blir alt formatert eller? Noen som kan si meg hva den gjør? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 recovery CD-er oppretter alt som det var i operativsystemet når du fikk pcen. Dvs alt som har blitt lagt inn av deg slettes Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 ok, men jeg har skiftet hd, har det noe å si? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) ok, men jeg har skiftet hd, har det noe å si? Det har ingenting å si. Sett inn recovery cd`en og restart maskinen. Når leverandørlogoen kommer opp trykker du F2 for å gå inn i bios for å endre oppstartsrekkefølgen på komponentene i maskinen, evt trykker F12 for å endre oppstartsrekkefølgen . Du velger da CD-ROM som første oppstartsalternativ. Exit bios med lagring. Maskinen vil nå starte opp med recovery cd`en, formatere harddisken, og sette maskinen til slik den var da du kjøpte den. Edit: Jeg vil anbefale deg å dele opp harddisken i to partisjoner. En partisjon til OS (XP/Vista) og en til alt annet. Sett av ca 35Gb til OS. Dette kan gjøres etter at du har inst. OS Legg i fremtiden ALLE programmer, all film, musikk, bilder, osv på den andre partisjonen.(Den som ikke har OS) Kan nevne at du i Vista kan gjøre dette uten å bruke tilleggsprogrammer. Endret 28. april 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå