BGirlStine Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) I ei stund nå har jeg hatt lyst på denne skjorten, men selv har jeg ikke peiling på hva merket heter. (Eller hvor en kan få kjøpt den.) Er det noen her som har en anelse? (= (Beklager crappy bokmål.) Jeg har et par bilder;; Modell; BBoy Baek Myung Hoon <3 -Thanks in advance! >< Endret 27. april 2008 av BGirlStine Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 for å ikke hjelpe deg i det hele tatt, men det virker som du får kjøpt den i Amerika. Lenke til kommentar
sweetpanda Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Den ligner på t-shorter de har solgt på H&M. Det var en kampanje for aids, 10% av prisen du betalte var støtte. Jeg tror desværre ikke de selger dem mer, men du kan jo ta bilde med i H&M butikk og spør Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Artig motiv, kunne godt tenke meg noko sånt eg og. Lenke til kommentar
BGirlStine Skrevet 29. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Takk for hjelpen, folkz, men jeg fant for litt siden ut navnet på klesmerket. Fila. Wooh. : D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Finnes det eit modellnavn på den, selges den lengre? Lenke til kommentar
BGirlStine Skrevet 29. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg kontaktet Fila igår kveld og spurde, men venter enda på svar. Men det er en mulighet for at den var laget spesielt for Baek, siden crewet hans ble sponset av Fila i 2005-2008. |= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå