idenb Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei. jeg skal kjøpe meg en 1,4 telekonvertere, men hvet ikke hvilke som er best og gir det beste bilderesultatet. Skal bruke det på canon ef 300mm F/4 is usm og har 350d som kamera. Har sett litt på Canons 1.4x Mk.II og Soligor 1.4x DG Pro Hvilken er best av disse? Og er det noen andre dere anbefaler? Takker for svar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Min filosofi er å bruke samme konverter som objektiv. Så da må det bli Canon konverter til Canon objektiver. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei.jeg skal kjøpe meg en 1,4 telekonvertere, men hvet ikke hvilke som er best og gir det beste bilderesultatet. Skal bruke det på canon ef 300mm F/4 is usm og har 350d som kamera. Har sett litt på Canons 1.4x Mk.II og Soligor 1.4x DG Pro Hvilken er best av disse? Og er det noen andre dere anbefaler? Takker for svar Ta deg en tur på foto.no sitt forum. Der går det en tråd om nettopp dette. Lenke til kommentar
idenb Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Ta deg en tur på foto.no sitt forum. Der går det en tråd om nettopp dette. Har gjort det, men har alldri fått noe skikkelig svar, så derfor haåper jeg noen av dere her inne kan hjlpe meg:) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ...Har gjort det, men har alldri fått noe skikkelig svar, ... Kanskje det er fordi det ikke finnes noe skikkelig svar? Lenke til kommentar
idenb Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 ...Har gjort det, men har alldri fått noe skikkelig svar, ... Kanskje det er fordi det ikke finnes noe skikkelig svar? ja, men av de to Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kanskje det er fordi det ikke finnes noe skikkelig svar? ja, men av de to Jeg skjønner deg godt. Du vil vite mer før du handler. Men dette er rimelig komplisert, og så er det snakk om smak og behag. Samtidig så hadde det selvfølgelig vært hyggelig om du fikk de opplysningen du etterlyser. Lykke til med valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå