Anders . Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Haaii' Da jeg var på leiskole forrige uke fikk jeg selfølgelig ny kjæreste vi ble selfølgelig sammen siste dagen, så det ble ikke så mye kyssing da Men da vi kjørte hjem i bussen, kysset vi, men det stod det jo 15 andre rundt å skrek kyss, kyss, kyss. Skal til henne i helgen da, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det? Kyssingen vet jeg hvordan man gjør men... Og har ikke peiling på hva vi skal gjøre heller ; snakke, film, gå ut ? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er det vanskelig å finne på noe altså? Hva med: * Film- som henne foretrekker, dempet belysning og spaghetti? * Gå en tur til et fint sted, pikknik? * Kino? * Spise en middag sammen, enten hjemme eller ute pot. Lenke til kommentar
runela Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bare og bruke fantasien Spør henne hva hun vil gjøre kanskje? Er utallelige mange ting man kan finne på vet du! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ikkje overdriv romansegreiene. Jenter vert berre skremt av sånt i den alderen, ikkje minst så tidleg i eit forhold. Men jenter liker at ein tar initiativ; du må vere mann og leie an, så skal du sjå ho følgjer etter deg omtrent same kva du gjer. Gjer det som du liker å gjere, så heng ho seg på. Lenke til kommentar
Anders . Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Har aldri klint før? Vet ikke hvordan man skal gjøre det? Noen tips? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nei, korleis lærte dei å kline aller fyrste gongen? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Øv deg på håndbakken din, det gjorde vi i min tid Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 kyss også prøver du å ta tungen din lengst mulig ned i halsen på henne. Du har sikkert hørt om tungekyss, der har du det. Det fremkaller også en ekstrem mengde av kåthet på dama, så jo lenger ned i halsen du kommer jo bedre blir det. Og mulig du vil få noe mer enn bare et lite kyss ifra henne Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ikke anstreng deg, forholdet ryker om en liten stund uansett. Kyssingen kommer av seg selv, er bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ikke anstreng deg, forholdet ryker om en liten stund uansett. Kyssingen kommer av seg selv, er bare å prøve seg frem. /Thread. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ikke anstreng deg, forholdet ryker om en liten stund uansett. Kyssingen kommer av seg selv, er bare å prøve seg frem. Bra vi er positive da^^ Det er bare å ta det som det kommer. Det er ikke å regne med at du er ekspert med en gang så her kommer ordtaket "Øvelse gjør mester" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå