Gå til innhold

Holdt dattera fanget i 24 år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da tydelig at trådstarter er ute etter folks teorier rundt dette!

On topic: Jeg kan ikke forstå hvorfor noen velger å frarøve andre livet sitt på den måten. Og jeg kommer nok aldri til å forstå hva som gjør at en far holder sin egen datter i fangenskap og misbruker henne seksuelt. Jeg håper bare at han en dag får møte mannen der nede med høygaffel og horn for det syke han har gjort..

Lenke til kommentar

Finnes det overhodet noen som forstår seg på dette? Kanskje en psykolog kan forklare det? Sykt er det i hvert fall. Det er jo like synd på faren egentlig, men vanskelig å føle sympati med han. Det er en skam at det ikke finnes et helvete han kan dra til.

Lenke til kommentar

Må innrømme at dette er noe av det mest vanvittige jeg noen gang har hørt om. Og like forbløffende som at gjerningsmannen fikk seg til å gjøre det, er at han klarte å holde det gående så lenge som han gjorde. Helt utrolig, og helt utrolig fælt.

Lenke til kommentar

Og kona som liksom ikke visste noenting i så mange år, eller merket noe? Ja jøss, den der må hun lenger utpå landet med.. Det går bare ikke an å gå glipp av så mange barn som bor i samme huset! :blink: Hun lyver så det renner av henne, eller så er hun så psykisk uttafor at hun fortrenger det..

Lenke til kommentar

Hjemlandet til Freud og Hitler..............Østerrikerne, hva er det med dem?

Men de må ha vært svært svake psykisk og fysisk, ellers ville noe ha skjedd før.

Kona må ha visst. Det er åpenbart om hun ikke er kuet fullstendig.......

Politiet må også være inkompetente når de ikke sjekker opp dette med en sekt nærmere. At hun fikk en masse barn i en ukjent sekt er tydeligvis helt greit i Østerrike. Herregud!

Denne saken stinker.

Lenke til kommentar
Tror du frykt for dødsstraff ville hindret denne mannen i å gjøre det han har gjort?

Nei, men det er hvertfall det nærmeste vi kommer en passende straff. Selvfølgelig skulle man trukket ut alle negler, dratt ut nesa og høvla av all hud, men dette blir nok vanskelig å få gjennomført....

Lenke til kommentar
En passende straff hvis man tenker øye for øye. Ikke alle er like primitive.

Jeg synes han skal betale 1000,- til kirka og si Ave Maria 500 ganger. Jesus døde for våre synder og sånt vet du ;) .

Samfunnet har ikke plass til akkurat denne typen utskudd. Nå snakker jeg om ekstremtilfeller, ikke tilfeldige drapsmenn.

Men ville ikke fengsel være øye for øye i denne situasjonen? :!:

Lenke til kommentar

Det var vel ganske usaklig argumentasjon, jj_89? De straffemetodene du nevnte og som du mener er selvfølgelige, hører ikke hjemme i noe land. Jeg tviler på at dette er din mening om straffemetoder og hvis det bare var tull kunne du godt spart deg den uttalelsen.

Fengsel er greit, og jeg regner med at han vil få en ganske solid straff.

Lenke til kommentar
Det var vel ganske usaklig argumentasjon, jj_89? De straffemetodene du nevnte og som du mener er selvfølgelige, hører ikke hjemme i noe land. Jeg tviler på at dette er din mening om straffemetoder og hvis det bare var tull kunne du godt spart deg den uttalelsen.

Fengsel er greit, og jeg regner med at han vil få en ganske solid straff.

Det, eller psykriatisk anstalt.

Det viktige er at friheten hans kommer til å bli sterkt begrenset. ( Sko for tann og alt det der...)

Endret av Q-melk2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...