finfyr Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har nå en 22" skjerm som jeg bruker til laptopen. Har lyst til å kunne slippe å skifte kabel når jeg ønsker å bruke laptopen til den nye 40" skjermen. Kan jeg bruke spliteren under? Eller blir det for dårlig med slik passiv deling? VGA splitter Hvilke andre muligheter finnes? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvor godt det fungerer avhenger helt av hvilke frekvenser det er på signalene, dvs hvilken oppløsning du bruker. Opprinnelig VGA var 640 x 480, og da var ikke kablene så veldig nøye. Men i dag bruker vi typisk 10 ganger høyere frekvenser, og da blir refleksjoner et stort problem i en slik kobling. Det vil vises som skygger i bildet. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Du mener altså at jeg må kjøpe en noe dyrere sak, som kan forsterke signalene på veien til målet? Konkrete tips mottas med takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vet ikke om hva som er billigst, men her er et eksempel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338667 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå