Yaricks Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei, har ett lite problem.. Jeg får Bluescreen selv om jeg booter fra windows DVDen! Altså, hvis jeg prøver å boote til windows.. Blue screen. Setter jeg inn Windows CDen, for å prøve å reinstallere.. Bluescreen. Går utifra at det nesten må være noe hardware som ikke er helt i hundre.. Noen som har forslag til ting som kan være gåent? Yaricks Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du må nesten gjengi det som står på Blåskjermen for at det skal være mulig å kunne gi noen gode råd. Om du ikke rekker å lese hva som står må du huske å deaktivere automatisk omstart først! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Han får jo ikkje deaktivert automatisk omstart før han kjem inn i windows då -.- Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Han får jo ikkje deaktivert automatisk omstart før han kjem inn i windows då -.- Selvsagt gjør han det, dette gjøres enkelt ved å trykke F8 mens NTLDR lastes i oppstarten og velge Deaktiver Automatisk Omstart. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ok. Då lærte eg noko nytt i dag og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå