Claus3000 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tror jeg har sett dette, men er litt usikker... Er mest intressert i Elite med GTA-bundle. Eventuellt noen som har en link til norsk butikk? Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg så en slik en på EB games på byporten. Kosta faktisk bare 2800kr med en Pro version av xbox 360. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Premium/Pro koster 1795 på Elkjøp uten GTA, så jeg vil ikke si at det var så billig. Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Premium/Pro koster 1795 på Elkjøp uten GTA, så jeg vil ikke si at det var så billig. Elkjøp hvor? Ikke nettbutikken hvertfall, og det er sikkert snakk om versionen uten hdmi hvis den bare koster 300kr mer enn arcade versjonen. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Elkjøp Tiller (Trondheim), sikkert uten HDMI som du sier ja. Tviler på at det kommer bundle med Elite, det blir vel Premium isåfall. Både Elite og GTA IV er ganske billig på Elkjøp, så jeg ville bare satset på å kjøpe de hver for seg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå