Gå til innhold

Academic Work: "Rekrytering klar"?

Gjest Slettet+891234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+891234

Hei.

Flere av jobbene jeg vurderer formidles av Academic Work. Har noen her erfaringer med dette selskapet? Ble dere godt behandlet; opplevde dere AW som seriøst?

Takk for svar.

Edit: Hva betyr "Rekrytering klar"?

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg burde vel ikke skrive med navnet mitt, men jeg opplevde det som bare tull der.

Jeg ble syk, og de hadde ikke rutiner for sykemelding som var klare. NAV visste ikke at jeg jobbet der, fordi bedriften ikke hadde registrert meg i AA-registreret som de er pålagt å gjøre.

De visste ikke at oppdraget ble avsluttet i sykeperioden, uten noe begrunnelse.

Min kontaktperson sluttet, så da mistet jeg muligheten for attest og referanse, fordi de andre som var der kunne ikke gjøre noe, og sjefen selv brydde seg ikke.

Jeg løste mitt ved at jeg fikk kontakt med stedet jeg hadde vært på. Noe jeg ikke skulle, samt han som sluttet og forklarte situasjonen. Begge sa ja til at jeg kunne ha dem som referanse, men det var ikke takket være AW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Takk for innspill.

Søkte på en jobb i går, annonsen ligger fremdeles på finn.no, men på status på Academic Work står det "Rekrytering klar", uten at dette begrepet blir videre forklart. Betyr dette at jobben er besatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Academic work har vel konstant åpen rekrutering da de leier ut personel til andre bedrifter ?

Dette ligger på "Min side" under "Oppdrag du har søkt på".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Nei, det er svensk. Hele siden deres er litt svorsk. Etter er et google-søk kan det virke "rekrytering klar"er et uttrykk svenskene bruker når de har besatt den aktuelle stillingen. I så tilfelle er det meget rart at de lot stillingsannonsen ligge ute...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...