Gjest Slettet+987123897 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har tenkt å oppgradere fra Online ADSL Basis til til Turbo. Siden vi har slitt med den trådløse routeren tenker vi at det er like godt å kjøpe en Thomson Speedtouch 780WLT i tillegg. Er det en grei router til enkelt bruk? Har tenkt å portforwarde og koble den til en svitsj ved hjemmeLAN. Klarer den dette fint? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Når jeg brukte den var den grei og stabil, WLAN var også stabilt, men vet det er noen som har klaget på denne, men det er mulig det er fikset i nyere firmware. Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Måtta bare gi opp den routeren. Jeg også trenger å åpne porter og kjører mange maskiner på samme linje. Dette funket ufattelig dårlig, den restartet stadig, vanskelig å få åpnet portene, det står at de er åpne men ingen trafikk kommer igjennom. Flere ganger som jeg var inne i config så klikket den, restartet til stadighet, nei huff, kjøp noe annet. Modem funksjonen er god nok men routingen er helt møkk. Jeg satte den i bridge å kjøpte en netgear router istede som jeg er veldig fornøyd med, rask og fin meny, lett å åpne porter osv. anbefales http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319190 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 har samme abonoment og router.' Har ikke noe å klage på, men tenkte å si oe eg hr merka meg, du får bedre hastighet inkl. kundeservice hos ventelo til samme prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå