Mit Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei Jeg har de siste dagene tuklet med TV-utgangen på skjermkortet i HTPC-en min og jeg begynner og se meg slått. Det er bilde på TV-en helt frem til login-skjermen i Windows, etter dette er det sort og bildet vil ikke frem igjen. Det er en viss endring i sortfargen når jeg trykker enable/disable i instillingene så det er noe som skjer. Det er bilde på PC-skjermen hele tiden, ingen endring om jeg kjører med kun TV-en tilkoblet. Jeg regner med TV-en fungerer, iom. at det er bilde på den i begynnelsen. Jeg har også testet med to forskjellige TV-er. Driverene jeg bruker er Catalyst 8.4, jeg har testet både med og uten CCC, da med ATI Tray Tools som erstatning. Skjermkortet det gjelder er et HD3870 fra Sapphire og OS-et er Win XP x64. Jeg hadde ikke planer om og bytte ut den gamle gode bilderørs-tv-en riktig enda. Dette er sikkert en liten filleting jeg har oversett evt. noe jeg ikke vet om. Jeg husker med mitt gamle X800-kort var det bare og velge clone og vips, bilde på TV-en. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være noe vanskeligere nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå