Gå til innhold

Hadde du kjøpt Wii Sports om det ikke fulgte med?


Wii Sports  

134 stemmer

  1. 1. Hadde du kjøpt Wii Sports om det ikke fulgte med Wii?

    • Ja
      53
    • Kanskje
      31
    • Nei
      46
    • Vet ikke
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt interessant med en poll i denne tråden.

 

For the record ville nok jeg kjøpt det om det ikke fulgte med ja. Isåfall tror jeg også Wii Sports hadde vært mer omfattende. Riktignok selges det jo separat i Japan, men da med stor suksess. Så det går vel ann det også.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Det som er med Wii sports er at det ser ufattelig banalt ut både på bilder og videoer. Det er ingen av de mediene mener jeg som viser det som gjør Wii sports så innmari morsomt.

 

Derfor blir det og mener jeg en problemstilling å ta i medberegning, ville man kjøpt Wii sports om man bare hadde noen omtaler, videoer og bilder tilgjengelig?

 

Jeg tror ikke jeg ville kjøpt det om jeg kun hadde hadt de mediene tilgjengelig. Det er først når du spiller Wii sports at du oppdager hvor morsomt det faktis er.

 

Min mening :)

Lenke til kommentar

Godt mulig jeg hadde kjøpte det. Som andre her så hadde jeg nok sett det sosiale i Wii Sports.

 

Men når det er sagt hadde jeg angret på kjøpet etter en liten stund. I min mening så var spillet morsomt til å begynne med på grunn av det nye og spennende med kontrollene. Men når dette ga seg, så var ikke Wii Sport noe morsomt lenger. Det ble for ensformig. Selv på vorspielet.

 

Ikke noe dritt om kontrollene altså. Spilte RE4 i går og der fungerer de som bare rakkern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...