Helpsomer Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har 2 lydkort realtek integrert på hk. og et mobilepre USB lydkort. bruker realtek når jeg er i voicecom program da mobilepreUSB ikke tar sånn liten headsetmic. Når jeg starter tf2 funker alt fint. Kan sitte på venten, og spille tf med lyd fra mobilepre. uten problemer. Men om jeg åpner cs 1.6 så begynner all lyden i hele windows å gå i slowmotion. også i alle eksterne programmer. hvorfor skjer dette? og kan det unngås? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det høres ut som om det er bitrater som kræsjer. Eksempelvis lyd som er ment å spilles av ved 48 KHz vil høres ut som slowmotion om lydkortet av ulike grunner opererer med 44,1 KHz. Har du noen kontrollpanel for lydkortene dine hvor du kan prøve å samkjøre bitratene til f.eks 44,1 KHz på begge to? Om du har valg for å låse bitrate kan du også prøve dette. Endret 27. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Nei ikke som jeg vet om. Har sett i audacity og tracktion (innspillingsprogram) og der står d at begge outputene kjører 44100hz. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg tenkte i kontrollpanelet/driverne til lydkortene. Veldig mange lydkort kan operere med tilpasset bitrate som vil si at de kan bytte eller nullstille bitrate under bruk. Når du starter CS og lyden plutselig høres ut som som slowmotion høres ut for meg som om lydkortet tilpasser/bytter bitrate i det du starter CS. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 har fjernet alt bortsett fra det som er must av drivere. Og i kontrollpanel/lyd og lydenheter kan man ikke fikse dette. hmm Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Ingen som har noen magisk kur? Dette tærer virkelig. Samme greia skjer når jeg åpner msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå