Gå til innhold

Klarer maskinen min det?

Anbefalte innlegg

grafikk kortet mitt er gåent, og jeg må kjøpe nytt. så kommer spørsmålet, holder strømforsyninga? Jeg har ikke peiling!

Jeg tenkte å kjøpe ett Msi 9600GT 512 mb kort, men jeg vet ikke om PSuen holder, grunnen er at jeg hakke peiling om hvor kraftig den er. Det er ingen klistremerker og jeg har sett inni den, ingenting der heller!

Her er specsa

Gainward Geforce 8600gts 256 mb

AMD athlon 64 X2 3.0 ghz

en 120mm vifte, ei 80mm (og den som kom med på grafikkortet)

2 7200 rpm harddisker.

Hovedkortet husker jeg bare at var av merket Gigabyte, var sinnsykt mange bokstaver.

Som sagt står det ingenting på PSUen, bare et bittelite klistremerke med "Made in China" :thumbdown:

Tror dere den holder? har ingen problemer med for lite strøm enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
grafikk kortet mitt er gåent, og jeg må kjøpe nytt. så kommer spørsmålet, holder strømforsyninga? Jeg har ikke peiling!

Jeg tenkte å kjøpe ett Msi 9600GT 512 mb kort, men jeg vet ikke om PSuen holder, grunnen er at jeg hakke peiling om hvor kraftig den er. Det er ingen klistremerker og jeg har sett inni den, ingenting der heller!

Her er specsa

Gainward Geforce 8600gts 256 mb

AMD athlon 64 X2 3.0 ghz

en 120mm vifte, ei 80mm (og den som kom med på grafikkortet)

2 7200 rpm harddisker.

Hovedkortet husker jeg bare at var av merket Gigabyte, var sinnsykt mange bokstaver.

Som sagt står det ingenting på PSUen, bare et bittelite klistremerke med "Made in China" :thumbdown:

Tror dere den holder? har ingen problemer med for lite strøm enda.

Hvis det kun står "Made in China" på en liten lapp er det nok noe kopi jallamekk, Kineserne er ivrige kopister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...