Lorrison Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 grafikk kortet mitt er gåent, og jeg må kjøpe nytt. så kommer spørsmålet, holder strømforsyninga? Jeg har ikke peiling! Jeg tenkte å kjøpe ett Msi 9600GT 512 mb kort, men jeg vet ikke om PSuen holder, grunnen er at jeg hakke peiling om hvor kraftig den er. Det er ingen klistremerker og jeg har sett inni den, ingenting der heller! Her er specsa Gainward Geforce 8600gts 256 mb AMD athlon 64 X2 3.0 ghz en 120mm vifte, ei 80mm (og den som kom med på grafikkortet) 2 7200 rpm harddisker. Hovedkortet husker jeg bare at var av merket Gigabyte, var sinnsykt mange bokstaver. Som sagt står det ingenting på PSUen, bare et bittelite klistremerke med "Made in China" Tror dere den holder? har ingen problemer med for lite strøm enda. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Strømkrav for 8600GTS vs 9600GT er i grunnen ikke stor. Er uansett litt funky at det ikke står specs på din PSU, ikke engang et modellnavn. Så høres ut som noe jallamekk. Men det er godt mulig den kan holde, eller om du er uheldig, ikke gjør det. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 grafikk kortet mitt er gåent, og jeg må kjøpe nytt. så kommer spørsmålet, holder strømforsyninga? Jeg har ikke peiling! Jeg tenkte å kjøpe ett Msi 9600GT 512 mb kort, men jeg vet ikke om PSuen holder, grunnen er at jeg hakke peiling om hvor kraftig den er. Det er ingen klistremerker og jeg har sett inni den, ingenting der heller! Her er specsa Gainward Geforce 8600gts 256 mb AMD athlon 64 X2 3.0 ghz en 120mm vifte, ei 80mm (og den som kom med på grafikkortet) 2 7200 rpm harddisker. Hovedkortet husker jeg bare at var av merket Gigabyte, var sinnsykt mange bokstaver. Som sagt står det ingenting på PSUen, bare et bittelite klistremerke med "Made in China" Tror dere den holder? har ingen problemer med for lite strøm enda. Hvis det kun står "Made in China" på en liten lapp er det nok noe kopi jallamekk, Kineserne er ivrige kopister. Lenke til kommentar
Lorrison Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hvis det kun står "Made in China" på en liten lapp er det nok noe kopi jallamekk, Kineserne er ivrige kopister. Nei sier du det?... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvis det kun står "Made in China" på en liten lapp er det nok noe kopi jallamekk, Kineserne er ivrige kopister. Nei sier du det?... Ja det var jo det jeg sa Lenke til kommentar
Lorrison Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 har gjort litt research... tror jeg ihvertfall har 400w. det burde holde? men er jo ikke sikker... :S Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kommer jo helt an på. En 400W av ukjent opphav kan være milevis bak en 400W av godt merke. Du kan jo alltids ta sjansen, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kjør på, det går sikkert bra. I værstefall er det bare å bytten den ut. Lenke til kommentar
Lorrison Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 det koster vel bare en 600-700 kroner for en 500 watts hvis jeg må kjøpe ny. det burde jeg overleve Lenke til kommentar
Lorrison Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 FUCK IT! jeg prøver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå