Tomprofil Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kunne det gått an at dere fikk til at siden oppdateres av seg selv hver gang dere legger ut nye artikler, eller hvert 30 min. Slik jeg, er så å si alltid på amobil, men må oppdatere hele tiden for å se om det kommer noe nytt, men om den hadde oppdatert seg selv, så hadde man sluppet det. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei! Om du bruker Opera så kan du sette den til å oppdatere siden ved et gitt intervall, f.eks hvert 30. minutt. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Eventuellt kan du bruke addon til firefox som heter "reloadevery". Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Eventuellt kan du bruke addon til firefox som heter "reloadevery". Takk, det kan fungere, ettersom jeg bruker ff, men går det å bare sette den på noen faner, siden jeg spiller litt og, men det kan gå en halvtimes tid og lengre hver gang jeg er innom den fanen... Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ja. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå