Gå til innhold

Bytte til kabel

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har alerede et trådløstnettverk, men det er jeg ikke fornøyd med fordi jeg får dårlige signaler :( Så derfor har jeg tenkt til å prøve meg med kabel men jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Så jeg lurte på om noen kunne gitt meg en guide til hvordan jeg skal gjøre dette :)

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har alerede et trådløstnettverk, men det er jeg ikke fornøyd med fordi jeg får dårlige signaler :( Så derfor har jeg tenkt til å prøve meg med kabel men jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Så jeg lurte på om noen kunne gitt meg en guide til hvordan jeg skal gjøre dette :)

Takker for svar

Er jo så enkelt som å plugge en nettverkskabel i den trådløse adapteren og inn i pc-en

Lenke til kommentar
Du tar en helt vanlig nettverkskabel (cat5e) og stapper den ene enden inn i PC-en din og den andre i routeren. Resten burde gå av seg selv. Forutsatt at du har nettverkskort i PC-en og routeren har LAN-porter/switch innebygd.

Hvordan kan jeg sjekke at jeg har nettverks kort ?

Lenke til kommentar
Jeg fant ut at jeg hadde nettverks kort men det funker ikke å bare plugge i kabelen. Hva skal jeg gjøre ?

Hvorfor funker det ikke? Tok du den andre enden i routeren da?

Hvorfor det ikke funker, det er jo jeg som spørr dere hvorfor det ikke funker. Og ja, jeg satte den andre enden inn i routeren :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...