Benbels Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei! Jeg har alerede et trådløstnettverk, men det er jeg ikke fornøyd med fordi jeg får dårlige signaler Så derfor har jeg tenkt til å prøve meg med kabel men jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Så jeg lurte på om noen kunne gitt meg en guide til hvordan jeg skal gjøre dette Takker for svar Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei! Jeg har alerede et trådløstnettverk, men det er jeg ikke fornøyd med fordi jeg får dårlige signaler Så derfor har jeg tenkt til å prøve meg med kabel men jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Så jeg lurte på om noen kunne gitt meg en guide til hvordan jeg skal gjøre dette Takker for svar Er jo så enkelt som å plugge en nettverkskabel i den trådløse adapteren og inn i pc-en Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har visst ikke forklart godt nok. Jeg skal ha en kabel fra min pc til en router som jeg har ved en annen pc. Vet ikke om dere forstår noe mer nå. Jeg har null peiling på nettverk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du tar en helt vanlig nettverkskabel (cat5e) og stapper den ene enden inn i PC-en din og den andre i routeren. Resten burde gå av seg selv. Forutsatt at du har nettverkskort i PC-en og routeren har LAN-porter/switch innebygd. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Du tar en helt vanlig nettverkskabel (cat5e) og stapper den ene enden inn i PC-en din og den andre i routeren. Resten burde gå av seg selv. Forutsatt at du har nettverkskort i PC-en og routeren har LAN-porter/switch innebygd. Hvordan kan jeg sjekke at jeg har nettverks kort ? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg fant ut at jeg hadde nettverks kort men det funker ikke å bare plugge i kabelen. Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg fant ut at jeg hadde nettverks kort men det funker ikke å bare plugge i kabelen. Hva skal jeg gjøre ? Hvorfor funker det ikke? Tok du den andre enden i routeren da? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg fant ut at jeg hadde nettverks kort men det funker ikke å bare plugge i kabelen. Hva skal jeg gjøre ? Hvorfor funker det ikke? Tok du den andre enden i routeren da? Hvorfor det ikke funker, det er jo jeg som spørr dere hvorfor det ikke funker. Og ja, jeg satte den andre enden inn i routeren Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er routeren konfigurert til å gi ut IP-adresser til tilkobla maskiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå