Kennet_H Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 på finn kan du betale med telefon. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ah stemmer det kenneth, er telefon jeg og har brukt da, funka kjempebra joare Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 på finn kan du betale med telefon. Nice, mor mi er skeptisk til visa Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 på finn kan du betale med telefon. Nice, mor mi er skeptisk til visa Mi å så jeg skaffa meg et eget VISA XD Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jo Are, om det er interesant for deg å selge enkelte spill alene så er det flott om du tar kontakt. 7-8 tusen for det der, er ingen dårlig deal for kjøper i alle fall.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jo Are, om det er interesant for deg å selge enkelte spill alene så er det flott om du tar kontakt. 7-8 tusen for det der, er ingen dårlig deal for kjøper i alle fall.. Samme her, noen av spillene har jeg interesse for. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Jo Are, om det er interesant for deg å selge enkelte spill alene så er det flott om du tar kontakt. 7-8 tusen for det der, er ingen dårlig deal for kjøper i alle fall.. Samme her, noen av spillene har jeg interesse for. En kompis av meg skal kanksje kjøpe hele pakken for 7k, hvis han ikke skal ha den kan jeg godt selge noen spill frittstående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå