iver56 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg holder på med et praktisk fysikkprosjekt der jeg skal lage en liten modell av et vannkraftverk. Jeg har nå kommet så langt at jeg skal stikke blikkplater i et rundt trestykke for å lage et skovlhjul. For å få disse platene til å sitte fast, tenkte jeg å bruke lim. Jeg fant to gamle tuber med Araldit, som er en slags 2-komponent lim. Problemet er at jeg har mistet bruksanvisningen til denne limen og vet ikke hva blandingsforholdet mellom de to tubene skal være. Skal jeg satse på 1:1 forhold? PS: jeg er litt usikker på om dette er det beste stedet å poste meldingen Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 er ikke sikker men man får jo også aralditt på to sprøyter som sitter sammen og betjenes automatisk, der ser sprøytene ut til å være like store, så tipper det er 1:1 som er tingen ja Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvis tubene er like store, så er det 1:1 forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå