Staalkontroll Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er en tråd om bilen jeg hadde her.Om det er plass til 2 15" bak vet jeg ikke, men er ganske grei plass baki bagasjerommet. De som kjøpte bilen av meg skulle ha den for å få plass til barnevogn baki der.. Kan bekreftes at ei barnevogn går nedi ja. Stort å fint bgasjerom. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Er det lett og strekke kabler i denne bilen? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Grei jobb det ja. Hadde forsterker til alle høyttalerene hengende under hattehylla sammen med cd skifter i bilen min. Bare å dra opp listene under dørene, og mulig baksete måtte ut. Er hull med pakning i torpedoveggen for å trekke strømkabel. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 En bil som er i ordenskal i utgangspunktet ikke riste og vibrere mye ved høye hastigheter. Dersom det er tilfelle kan det like gjerne være ubalanserte hjul som er årsaken. Hvorfor vil du ha to 15 tommere i bagasjen? Ikke vil det spille pent og det vil oppta hele bagasjen, og du vil kanskje havne et stykke unna hva angår anbefalt kassevolum for elementene. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Vell, jeg vet ikke hvor store kassene kommer til å bli, men har lyst på 2 av disse: http://www.sonicelectronix.com/item_6538_C...a+VMX-15.4.html Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Bump Nå husker jeg ikke om det er lov å bumpe på diskusjon.no. Men derfor tar jeg et spørsmål. Hvor stor kasse trenger 2 v-max`er? Link sjekk posten ovenfor Endret 30. april 2008 av dj_vega Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det kommer helt ann på formen på kassen jo Volum er jo lengde ganger bredde ganger høyde, evt. integralet av arealfunksjonen om man skal leke seg med sære kasseformer. Finn annbefalt volum og tenk deg fram til resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå