Hoggern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ja, som emnetittel sier så bruker jeg nå tv'en som pc-skjerm. Men jeg har et lite problem og det er at teksten på skrivebordet o.l er helt uleselig, nesten i hvert fall. Men når jeg fyrer opp et spill, så fungerer det helt perfekt... Noen som har noen svar til dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hva slags TV? Hva slags signaloverføring (kabel) bruker du? Hvilken oppløsning i spill og på desktop? Lenke til kommentar
Hoggern Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Hva slags TV? Hva slags signaloverføring (kabel) bruker du? Hvilken oppløsning i spill og på desktop? Tv'en er en Samsung LE 40N87DB. Bruker komponent inngangen, fra adaptert på kortet. 1920 x 1080 er oppløsning, endrer ikke noe når jeg spiller. Håper det hjalp Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 LCD? Du burde bruke VGA eller evt. DVI/HDMI. Det vil gi det desidert beste bildet. Og du er sikker på at det er komponent og ikke kompositt? Lenke til kommentar
Hoggern Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) LCD? Du burde bruke VGA eller evt. DVI/HDMI. Det vil gi det desidert beste bildet. Og du er sikker på at det er komponent og ikke kompositt? Men jeg bytta ut den kabelen jeg brukte, og bruker nå heller den som jeg hadde fra PC-en til den vanlige dataskjermen. Det fungerte mye bedre. Men vet du om det er noen mulighet for å få teksten større? Sitter nemlig ganske langt unna (var egentlig ikke ment at jeg skulle bruke den til PC-en ). Så selv om bilde nå er bra, er teksten ganske liten. Tusen takk for svar btw Endret 29. april 2008 av Hoggern Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du skal kunne forandre skriftstørrelse et sted under egenskaper for skjerm/skjermkort. Lenke til kommentar
Hoggern Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Okei... Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå