boratsmom Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 jeg jobber på kundeservice på et av operatørene (vil ikke si hvilket) og lurer på om alle de andre operatørene bruker samme program. F.eks Cabs, Kea , Elvis etc? da vil jeg jo lettere få jobb hos den andre siden jeg har erfaring med programmene? Lenke til kommentar
Isah Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 jeg jobber på kundeservice på et av operatørene (vil ikke si hvilket) og lurer på om alle de andre operatørene bruker samme program. F.eks Cabs, Kea , Elvis etc? da vil jeg jo lettere få jobb hos den andre siden jeg har erfaring med programmene? Selvfølgelig ikke! Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 altså svarer du utifra erfaringer eller bare antar du? Lenke til kommentar
georgios Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 kan ikke svare for alle, men vet at NetCom å Telenor kjører helt forskjellige CRDB i alle fall. men om du ønsker jobb hos en annen opratør er det jo kjekt du har erfaring, og det vektlegges mer enn om du kan et system bedre. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kan bekrefte at det kjøres ikke samme program Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 okey.... vi bruker også programmer som EuroNova, Dart, MultiQ Lenke til kommentar
AngUisH Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan bekrefte at det kjøres ikke samme program tommy har rett:) er nok ikke samme:) Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kan også bekrefte at Tele2 ikke bruker samme program, men uansett; erfaring som teller da. Opplæring blir gitt uansett. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Kan også bekrefte at Tele2 ikke bruker samme program, men uansett; erfaring som teller da. Opplæring blir gitt uansett. slutt å lyv, please. Lenke til kommentar
tigergutt1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Slutt å lyv...? Er du litt treg eller..? Selvsagt bruker ikke de forskjellige operatørene samme program! NetCom, Tele2, Chess, og Telenor bruker iallefall helt ulike. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vil anta at han mente at det var løgn at man fikk opplæring hos Tele2. Mulig man får det, men da er det nok i forhold til programmene, og ikke i forhold til jobben man er satt til å gjøre. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Slutt å lyv...? Er du litt treg eller..? Selvsagt bruker ikke de forskjellige operatørene samme program! NetCom, Tele2, Chess, og Telenor bruker iallefall helt ulike. er du litt stygg eller? jeg jobber selv hos tele2. Og vi bruker alle de nevnte programmene. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noen av programmene vil alltid være like akkurat som dokumentbehandling, bildebahandling. det er jo selvsagt begrenset hvor mange programmer som finnes. såvidt jeg vet bruker netcom og tele2 noen av de sammen programmene. men skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tipper de fleste operatørene utvikler sine egne programmer for å tilpasse salgsportefølje og liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå