Gå til innhold

Hva er det beste mail programmet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Outlook Express er konge over alle !

Synes Outlook er ett mye bedre program enn express. Noen andre forslag?

Hvis du liker mye stasj og farger så kan du prøve Incredimail da.. Men det er lissom ikke så seriøst at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Bruker Netscape mailen, jeg! Ikke så überkult å sitte med Outlook når virusfolka har kokt opp noe nytt! 8) Det er jo alltid Outlookbrukerne som blir rammet hardest...

Athelas

Outlook er ikke noe problem så lenge du:

1. Har et oppdatert virusprogram som scanner all utgående og innkommende mail (eks Norton 2003)

2. Deaktiverer vising av HTML som standard slik at ikke all HTML-kode kjøres automatisk ved forhåndsvisning.

3. Kjører Windows Update fra tid til annen

Lenke til kommentar
Bruker Netscape mailen, jeg! Ikke så überkult å sitte med Outlook når virusfolka har kokt opp noe nytt! 8) Det er jo alltid Outlookbrukerne som blir rammet hardest...

Athelas

Outlook er ikke noe problem så lenge du:

1. Har et oppdatert virusprogram som scanner all utgående og innkommende mail (eks Norton 2003)

2. Deaktiverer vising av HTML som standard slik at ikke all HTML-kode kjøres automatisk ved forhåndsvisning.

3. Kjører Windows Update fra tid til annen

Righty-O, men med Netscape trenger jeg ikke engang å gjøre dét in the first place! :smile: (Selv om jeg kjører WU fra tid til annen, dah!)

Lenke til kommentar

Eudora er genialt hvis du har mange kontoer, og trenger filtrering. Ellers fungerer den inntegrerte mailen i Opera7 strålende, + at du slipper et ekstra program til mailen(så sant du allerede bruker Opera selvfølgelig..).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...