Gå til innhold

Bærbar med best/lengst batteritid?

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg trenger noe hjelp. Leiter etter en Bærbar PC med lengst mulig batteritid. Bør heller ikke koste for mye.

Så langt fant jeg Multicom Compal IFT00, har har 5 timer. Ekstra batteri koster ikke mye, så totale blir det 6 837,- for ca 10 timer (maskin pluss exstra batteriet).

Har noen noe andre maskiner å anbefale?

Det er så fælt vanskelig å finne ut av dette Bærbar PC markedet iforhold til stasjonær PC.

Setter pris på om noen kan hjelpe meg. :love:

Endret av SynCopy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, ja. Blir litt dyrt det.

Det trenger ikke å være ett enaste batteri, det kan godt være et Bærbar og eventuelt et bra batteri i tillegg. Som den jeg nevnte over.

Jeg fant at HP har et sykt batteri, men den sammen med et av maskinene den går til blir temmelig dyrt det og.

Har du link til den lenovo sitt? Hadde vært spennende å sett på, selvom den er tydelig over det jeg har tenkt å bruke.

Endret av SynCopy
Lenke til kommentar

FSC Lifebook E8310 klarer 10 timer med ekstrabatteri inne i stedet for DVD-brenneren. Prisen starter rundt 10 000, da må du kjøpe ekstrabatteriet i tillegg (med standardbatteriet klarer den 5,5 timer). Fordelen med denne er at begge batteriene står i samtidig samt at ingen av batteriene stikker ut av maskinen (såvidt jeg vet), slik tilfellet er på omtrent alle andre bærbare på markedet med store batterier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...