Newfarm1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei. Har en gammel pc med en Celeron D cpu En venn av meg har en pentium 4 til overs siden de skal kjøpe en ny pc har brukt cpu-z til å se hvordan de er socket og begge er 478 mPGA Allt på pentium 4-en er høyere enn celeron D-en bortsett fra multipteren som ert 18 på celeron D og 16 på Pentium 4-en Vil jeg ha stort utbytte av å bytte?? Takk til alle som hjelper Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hei. Har en gammel pc med en Celeron D cpu En venn av meg har en pentium 4 til overs siden de skal kjøpe en ny pc har brukt cpu-z til å se hvordan de er socket og begge er 478 mPGA Allt på pentium 4-en er høyere enn celeron D-en bortsett fra multipteren som ert 18 på celeron D og 16 på Pentium 4-en Vil jeg ha stort utbytte av å bytte?? Takk til alle som hjelper Helt klart p4, siden den er mye kraftigere, kjører med 16*200=3200mhz. Celeron kjører jo 18*133=2400mhz. Dessuten har den også 4 ganger så mye Cache. Ser også ut på Cpu-z at p4 har støtte for hyper threading, noe som gir en fin liten boost på 3-7%. Håper dette hjelper deg. Endret 27. april 2008 av deepsleep Lenke til kommentar
Newfarm1 Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 trodde p4 var sterkest måtte bare vere 100% sikker så takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå