NeroMancer Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Heisann. Har et svært irriterende problem. Bruker Opera6 til å surfe med og det går forsåvidt greit. Men når jeg prøver Opera7, så funker dette ikke. Feilmeldingene jeg får tilsvarer at jeg ikke er online, noe jeg er. Iexplorer funker også helt greit, men det gjør f.eks ikke MSN Messenger og heller ingen andre småprogrammer som har innebygde browsere. F.eks MusicMatch Jukebox. Og div "tag" programmer som jeg bruker til Mp3'ene mine. Winamp funker dog. Var kobla til bredbånd før, gikk så tilbake til modem, og nå er jeg kobla på med bredbånd igjen. Problemet med MSN Messenger oppstod med en gang jeg begynte å bruke 56k modem igjen. Programmet skjønner ikke at jeg er online. Det samme gjelder Opera7. Hadde ingen av disse problemene før. Har også avinstallert og installert alle protokoller i Nettverk på nytt. Ingenting hjalp. Høres sikkert gøy ut dette her, noen som har noen gode forslag?? på forhånd takk. Mvh Kim. Lenke til kommentar
NeroMancer Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hmm. I Opera7 mener du?? Nei, er ikke det. Windows Media Player sin "browser" funker heller ikke f.eks. Jævla irriterende. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Var akkurat det eg meinte. Dersom du har f.eks ZoneAlarm så gir du tilgang på program-nivå. Altså du har ein eller annan gong gitt tilgang til IE og Opera6, men ikkje til dei andre. Lenke til kommentar
NeroMancer Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Der hadde vi det ja. Takk for tipset! Nå er alt i sin skjønneste orden. mvh Kim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå