Lampen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei. jeg vet at dette ikke passer under denne delen av forumet. Men jeg fant ingen andre steder og lage en tråd. Akkurat nå for 10 min sia klarte jeg og slette all musikken min. hørt noe om at man kan tilbakestille pcen? men hvordan gjør man det. btw jeg bruker vista 32 bit Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Først, IKKE gjør noe på den disken hvor musikken din var, dette så ikke dataene dine blir overskrevet (når du sletter noe, sletter du bare "innholdsfortegnelsen" men filene ligger der fortsatt men de er sårbare fordi innholdsfortegnelsen kan sette ny informasjon på det samme stedet). Deretter bruker du feks dette programmet (last det ned/installer til en annen partisjon) til å finne tilbake så mange filer som det fremdeles er mulig å redde. edit: hvis du har system restore med shadow copies påslått for den aktuelle disken er det mulig windows allerede har tatt backup. Sjekk det først kanskje, jeg har ikke brukt det før så kan ikke si så mye om det. (høyreklikk i mappen hvor det du slettet var, properties->previous versions.) Endret 27. april 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hm.-- Papirkurven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå