The 5 element Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Lurer på å kjøpe ein Wii, men kan veldig lite om desse nye maskinene. Har ein gammal Xbox og ein PS2 frå før. Er det noko spesielt eg må tenke på når eg skal kjøpe Wii, finnes den i ulike versjoner slik som Xbox 360 og PS3? Dersom den finnes med ulike konfiugarasjonar, kva type skal eg gå for? Håpar de kan kome med tips til ein som kan lite om Nintedo frå før. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Den kommer kun i èn versjon, men mulig du finner "bundles" med spill osv. Har sett den til 2000kr et par steder, sjekk elkjøp og lefdal osv. Prut gjerne med en komponentkabel, om du har HDTV. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kontrolleren er trådløs, så husk batterier. Jeg anbefaler oppladdbare for å spare penger over tid. Normalt sett får du bare med Wii Sports, så du bør nok vurdere å kjøpe et og annet spill også. (sjekk posten "5, 6 spill å starte med" for tips.) Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Husk 1-2 EKSTRA kontrollere! Er utrolig mange bra multiplayer-spill til Wii... Kjøp i butikken til blodpris eller fra smart_games_shop på eBay. (Husk tollgrense på 200 kr eks frakt) Jeg har skrevet et eget innlegg om kjøp av kontrollere på eBay dersom du er interessert, så søk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå