Kjell94 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Heisann! Planlegger tur til USA i sommer (ca15.07-06.8) Hadde tenkt å ta en rundtur med ryggsekk etter omtrent denne ruten; New york, Boston, Chicago, Washington, New york, men stopp underveis. Hadde tenkt å reise med buss, men kanskje også med leiebil. Jeg er litt fersk som denne type turist. Lurer på hvor lenge det er lurt å vente med å bestille flybilett. Er også usikker på om en slik runde blir for abasiøs for 3 uker slik at det blir for mye kjøring. Hadde oprinnelig tenkt å legge ruten ned til New orleans, Orlando,Savannah og tilbake til New York, men la opp en mindre rute som først beskrevet fordi jeg tror det blir for mye. Men reiseruten er ikke fastlagt. Er det noen som har erfaringer fra lignende reise, er gode råd velkommen . Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Skal du litt utenom bysentra, så er leiebil nesten et must. Jeg var i San Fransisco i fjor og var nesten umulig å komme seg utenfor bykjernen uten bil. Eneste måten var å hoppe på tours i form av bussreise. I New York så trenger du såklart ikke bil, men kan være greit å ha. Var veldig greit å leie bil i Las Vegas og ikke det helt store problemet å kjøre der heller. Veldig lite smale og trange gater, men hadde litt ekstra puls når jeg lå i 4 felts motorvei inn mot bykjernen og måtte treffe rette avkjøringen en lørdagskveld med fantastisk mye trafikk. tok ikke buss, men ble 2 turer med CalTrain og de var ikke så dyre og ganske så behagelige og. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har du leiebil kan du bare parkere den på hotellet i LV og heller ta taxi rundt i byen, det er ikke spesielt dyrt. Men skal du på f.eks outlet som ligger litt utenfor (anbefales!) så kan du likegjerne ta bilen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vegas er jo made for cars. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Snakker bare av hva vi erfarte, for vi sose lenge med å finne de rette avkjøringene og sånt. Men du vet, turister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå