Nitrius Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har vi fått vite noe om dette? om vi har en leilighet/garasje som i de tidligere spillene? hvor vi kan store biler osv ..? Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er på veldig tynn is her, men jeg leste på ett annet forum at du hadde en parkeringsplass utenfor leiligheten som det var plass til 2 biler. Yeah, there is no garage. Just a private parking space on the road big enough for 2 vehicle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jepp, vanlige parkeringsplasser utenfor huset ditt på første øya. Mulig du får større hus etterhvert. Lurer på om jeg ikke leste at hvis du parkerer biler du har kjøpt på spesielle parkeringsplasser rundt fordi, så er de der senere. Det finner jeg vel ut. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Om du parkerer en bil uttafor leiligheten du har/får i begynnelsen av spillet så vil den og stå der senere ja. Endret 27. april 2008 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Okay, så vi har parkeringsplass og hus i begynnelsen. Er det noen som vet om vi får "større" hus/leilighet og evt. parkeringsplass/garasje? Vet jeg likte godt å samle på biler i de forrige spillene Endret 27. april 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan du kjøpe biler?! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan du kjøpe biler?! Hvorfor kjøpe når man kan stjele?(Ikke å anbefale i real life) Lenke til kommentar
værdama Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan du kjøpe biler?! Hvorfor kjøpe når man kan stjele?(Ikke å anbefale i real life) Det lurer jeg også på, noen som kan si noe om dette? UrgeLoL, virker som han vet en del, får se om noen svarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fordi da kan man unngå kriminalitet om man ønsker. Litt kjekt om man vil leke "Real Life RPG." Lenke til kommentar
værdama Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Fordi da kan man unngå kriminalitet om man ønsker. Litt kjekt om man vil leke "Real Life RPG." Beklager, la meg omformulere; Jeg er også nysgjerrig på om man kan kjøpe biler, Den "Real life RPG" som du sikter til er også en faktor for meg som øker spille verdien av slike spille veldig! vist muligheten til og kjøpe biler er der så kan jeg ikke gjøre noe annet en og glede meg enda mer! Selv så er jeg glad i og cruise rundt å kanskje stoppe på en diner/resturant og ta en matbit for så og kjøre videre. Og det ser ut som at denne muligheten blir forbedredet her for min del hvertfall, Med tanke på at grafikken er såpass mye bedre og ikke "Toon-aktig" som i de tidligere spillene i denne serien. Selvom dette på en måte har vært en slags "skjult" sjarm. Endret 27. april 2008 av værdama Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Om den er ekte da, eller bare en tulle reklame Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) det er ein gta iv ingame reklamene..har vert ute ei go stund, .ein av dei mange ironiske humoristiske reklamene frå gta verden.. Endret 27. april 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 I og med at vi vet at det kommer flere bilforhandlere i spillet, er det vel rimelig å tro at man kjøpe biler ja. "Carjacking" av biler er blitt litt mer komplekst en tidligere, det samme med tyveri - der man må knuse ruta og tjuvkoble tenningen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Så om jeg parkerer bilen min en plass og spaserer meg en tur så er det godt mulig bilen er borte når jeg kommer tilbake? Den burde blitt tauet bort om den ikke stod lovlig Fartsbøter og parkeringsbøter savner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå