lobfredd Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har tuner. Jeg lurer på hvilken kanal nummer Boomerang er på? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har tuner.Jeg lurer på hvilken kanal nummer Boomerang er på? Den er på kanalnummer 95 med en godkjent CD parabol tuner. (hvis den ikke ligger i lista så må du antagelig gjøre et nytt kanalsøk). På CD's HDTV bokser for parabol så søkes automatisk nye kanaler inn hver gang mottageren slås på etter å ha vært i standby. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har tuner.Jeg lurer på hvilken kanal nummer Boomerang er på? Den er på kanalnummer 95 med en godkjent CD parabol tuner. (hvis den ikke ligger i lista så må du antagelig gjøre et nytt kanalsøk). På CD's HDTV bokser for parabol så søkes automatisk nye kanaler inn hver gang mottageren slås på etter å ha vært i standby. Jeg har PVR Tuneren fra Canal digital og på 95 er det Nature and crime! Så lurer? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har tuner.Jeg lurer på hvilken kanal nummer Boomerang er på? Den er på kanalnummer 95 med en godkjent CD parabol tuner. (hvis den ikke ligger i lista så må du antagelig gjøre et nytt kanalsøk). På CD's HDTV bokser for parabol så søkes automatisk nye kanaler inn hver gang mottageren slås på etter å ha vært i standby. Jeg har PVR Tuneren fra Canal digital og på 95 er det Nature and crime! Så lurer? bump Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nature and crime er vel en viasat kanal Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Nature and crime er vel en viasat kanal den er der på min og alle mine venners tuner! Så hvem kanal er boomerang på? Og jeg har Kabel tv asso og ikke parabol! Endret 27. april 2008 av lobfredd Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nature and crime er vel en viasat kanal den er der på min og alle mine venners tuner! Så hvem kanal er boomerang på? Og jeg har Kabel tv asso og ikke parabol! Jeg vet kun at den er på kanalnummer 95 på parabolen. Går ut fra at du kan få opp en kanalliste på PVR'en ved å trykke OK eller noe slikt. Da bør du kunne bla i listen for å se om du finner Boomerang. Det er hvertfall ikke noen tvil om at Boomerang sendes i kabelnettet : http://www.canaldigital.no/templates/gener...e____27650.aspx Lenke til kommentar
brumlebass1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 I linken Bobben1 viser til i forrige innlegg står det at Boomerang kommer på kabelnettet i løpet av april. I mitt nett (Canal Digital Kabel for søndre Østfold) har ikke kanalen kommet ennå. Det er ennå noen få dager igjen av april, så det kan jo hende at de får ut finger'n før månedsskiftet! Du kan finne kanal-/frekvensliste for ditt område på denne linken ved å skrive inn adresse og postnummer. Hadde du sagt at det var kabel-dekoder du hadde i ditt første innlegg, hadde det vært lettere for oss andre å hjelpe deg på rett vei med en gang... Foreslår at du tar kontakt med kundeservice etter utgangen av måneden hvis kanalen ikke har dukka opp innen den tid. Mvh Brumlebass Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 I linken Bobben1 viser til i forrige innlegg står det at Boomerang kommer på kabelnettet i løpet av april. I mitt nett (Canal Digital Kabel for søndre Østfold) har ikke kanalen kommet ennå. Det er ennå noen få dager igjen av april, så det kan jo hende at de får ut finger'n før månedsskiftet! Du kan finne kanal-/frekvensliste for ditt område på denne linken ved å skrive inn adresse og postnummer. Hadde du sagt at det var kabel-dekoder du hadde i ditt første innlegg, hadde det vært lettere for oss andre å hjelpe deg på rett vei med en gang... Foreslår at du tar kontakt med kundeservice etter utgangen av måneden hvis kanalen ikke har dukka opp innen den tid. Mvh Brumlebass Fant ikek boomerang i kanallisten for min addresse i den linken du linket til så får vente og se ut måneden. Lenke til kommentar
brumlebass1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei igjen, lobfredd! Har problemet løst seg? Hos meg kom det ny kanalliste for noen dager siden. Boomerang ligger nå på kanalplass 26. Det er dessuten lagt til en del (tilleggs-)kanaler og gjort frekvensendringer for noen av de øvrige kanalene. Best av alt er at TV1000-kanalene (og mange av tilleggskanalene) sendes ukodet for øyeblikket. Gjør et nytt kanalsøk hvis du ikke har en mottaker som ordner oppdateringer sjøl. Mvh Brumlebass Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Hei igjen, lobfredd! Har problemet løst seg? Hos meg kom det ny kanalliste for noen dager siden. Boomerang ligger nå på kanalplass 26. Det er dessuten lagt til en del (tilleggs-)kanaler og gjort frekvensendringer for noen av de øvrige kanalene. Best av alt er at TV1000-kanalene (og mange av tilleggskanalene) sendes ukodet for øyeblikket. Gjør et nytt kanalsøk hvis du ikke har en mottaker som ordner oppdateringer sjøl. Mvh Brumlebass Nei jeg har ikke fått en ny kanal liste enda! og på canaldigital.no står det at vi har nickelodeon og toon disney også! Vi har playhouse disney uten dekoder/tuner, men med så funker ikke den kanalen! Merkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå