Gå til innhold

Forandre Opera tilbake til default

Anbefalte innlegg

Noen i familien var borte på dataen min med sine pølsefingre, og vips så var Opera forandret til det ugjenkjennelige. linjen der du skriver inn web adresser var blandt annet ikke å finne. Det endte med at jeg installerte Firefox.

Hvordan får jeg Operaen min tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Manglande knappar og anna innhald på verktøylinjene finn du ved å høgreklikke på ei verktøylinje, velge Tilpass, og sjå under fana Knappar. Dei du vil ha kan du berre dra ned på verktøylinjene, der du vil ha dei. Adressefeltet finn du mellom anna under Nettlesarvising. Om nokon verktøylinjer manglar i sin heilheit, sjå under fana Verktøylinjer, i same vindauge.

Alternativt kan du resette alle innstillingar ved å slette/rename opera6.ini, som ligg i profilmappa. Les nærare skildring av dette her: http://operawatch.com/news/2008/04/fixing-...ity-issues.html

Merk at du då, som nemnt, må gjere alle tilpassingar du har gjort på ny.

Lenke til kommentar
Noen i familien var borte på dataen min med sine pølsefingre, og vips så var Opera forandret til det ugjenkjennelige. linjen der du skriver inn web adresser var blandt annet ikke å finne. Det endte med at jeg installerte Firefox.

Hvordan får jeg Operaen min tilbake?

Vis > Verktøylinjer > Tilpass og sett et kryss foran Adresselinje

Edit: Litt for sen...

Endret av okjatakk
Lenke til kommentar

Det kunne vært interessant å bare fjernet Opera og lagt det til på nytt, men jeg får ikke slettet alt, fordi når jeg installer det på nytt så er det samme feilene som er der....

Grr, hvordan sletter jeg hele Opera da?

Jeg har fjernet Opera i kontrollpanel og slettet mappen Opera i programfiles, likevel så ser den like ødelagt ut når jeg reinstallerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...