Stonemeister Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 I came. Faen, altså. Jeg har så sinnsykt lyst til å gå i koma og våkne opp om to dager i et rom fullt av pizza, brus, potetgull, diger HD-skjerm og en Xbox 360 med GTA IV. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Dette slår nok tippeligakampen i kveld mellom Brann-Lillestrøm Må bare la den bufre ferdig først -_- PS: Endrer navnet på tråden jeg, da reviewen er oppe Lenke til kommentar
værdama Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Dette var helt rått! så helt fantastisk ut. gleder meg som rakkern! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ikke heldig med tanke på eksamenslesing dette her. Game of the year, garrantert. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Dat var den sett her og, og fy søren som jeg gleder meg! Grafikken er top, fysikken er topp, alle funksjonene er topp! Dett spillet kommer til å bli årets spill, guaranteed! Fy søren så deilig det skal bli å gjøre det samme som Lindquist har gjort, kjøre bil, krasje i 7 biler på en gang, fly ut av vinduet og lande rett i en pølsebod så brus og pølser flyr til alle vinder! Nei, jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg! *danse rundt* Endret 27. april 2008 av Selvin Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er vell kanskje første siden som har lagt ut gameplay i HD? Lastes ned nå ihvertfall, og skal nytes Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 FY FAEN, så lang tid den bruker på å laste den ned!!!!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Helt rått. Best game ever?? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Helt rått. Best game ever?? Om ikke ever, så ivertfall Game Of The Year! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Pen review. Tanken på at jeg om et par dager sitter å spiller dette her, er nok til å bli svimmel. De dagene blir nok lange.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) "Few games manage to deliver on the hype, but this, is one that does." Ble sagt mot slutten i anmeldelsen. Så ja, nå kan jeg ikke si annet en at jeg gleder meg noe sykt. Endret 27. april 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Har muligens fri helt fra t.o.m tirsdag til mandag, så hvis det går ann å få kjøpt ps3 til en bra/rimlig pris blir dette en lang helg Endret 27. april 2008 av MrLG Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nice! Det jeg la merke til når han karen som blir skutt med sniper ned fra den store kranen og faller på en bil, han faller så smooth! men på ign sin review så hakker han litt merkelig o_O Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sikkert måten dem har tatt opp på/hvilken codec de bruker. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Syke greier dette her. etter Gametrailers sin review er eg måløs! og eg som muligens ikkje får det før Onsdag Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 1up gav spillet A+. Omtale her! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Fant nettopp ut at jeg har fri ut hele mai, dette blir en fin måned. Spille ferdig singleplayer. Og multiplayeren går det vel utallige timer ned i uansett. Ikke sikkert jeg får skaffet det på tirsdag, Men hvertfall prøve og få skaffet det iløpet av uken. Endret 27. april 2008 av værdama Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Flott review! Får nesten vondt av meg selv så mye jeg gleder meg til dette spillet, men klarer ikke la være. Om to dager kommer det.. christ det kommer til å ha dårlig innflytelse på noen uker skole... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 oh my, fytti katta så nydelig ! dette spillet ser helmaks ut! frista veldig å kjøpe en ps3 + spillet og bare låse seg inne og spille i mange timer/dager synd jeg ikke har værken Ps3 eller x-box Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan ikke huske sist et spill fikk det grible i magen. Jeg gleder meg sinnsykt! Kona kommer ikke til å få se mye tv fremover, det er helt sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå