_tHokA_ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har en PSU som tok kvelden for 1uke siden.. Ja, det er en hiper 580 type-r, har hatt den siden 22/08/06 så det er vel forsatt garanti på den? Men hvor finner jeg serial nummeret på PSU? Hiper firma måtte ha serial, men jeg finner den ikke. Står ikke på PSUen Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har en PSU som tok kvelden for 1uke siden.. Ja, det er en hiper 580 type-r, har hatt den siden 22/08/06 så det er vel forsatt garanti på den? Men hvor finner jeg serial nummeret på PSU? Hiper firma måtte ha serial, men jeg finner den ikke. Står ikke på PSUen Det skal stå på psu`en. ta en titt til:) Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har en PSU som tok kvelden for 1uke siden.. Ja, det er en hiper 580 type-r, har hatt den siden 22/08/06 så det er vel forsatt garanti på den? Men hvor finner jeg serial nummeret på PSU? Hiper firma måtte ha serial, men jeg finner den ikke. Står ikke på PSUen Det skal stå på psu`en. ta en titt til:) Det har jeg alt gjort. Snudd og vrengt på psu. Fant ingenting. Bare når den ble lagt, det garanti klistremerke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå