Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tentamen på mandag.Hva skal jeg skrive om.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tentamen på mandag. Og vi har fått et gammelt eksamens hefte som har temaet Framtida i mine hender.

Lurer på hvordan jeg kan lage en oppgave under dette teamet, har tenkt på å skrive om diverse språk trender, som sakprosa tekst, og litt om hva jeg kan bli i framtida vis jeg gjør de rette valgene nå.

Håper på at jeg kan få noen forslag til løsninger på oppgaven, sakprosa og skjønnlit.

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har tentamen på mandag. Og vi har fått et gammelt eksamens hefte som har temaet Framtida i mine hender.

Lurer på hvordan jeg kan lage en oppgave under dette teamet, har tenkt på å skrive om diverse språk trender, som sakprosa tekst, og litt om hva jeg kan bli i framtida vis jeg gjør de rette valgene nå.

Håper på at jeg kan få noen forslag til løsninger på oppgaven, sakprosa og skjønnlit.

kan du ikke heller spørre om noen har den gamle eksamen ferdig gjort da?;)jeg gjorde det når jeg gikk på ungdomskolen^^ da leverte jeg oppgaven til fetteren min^^

Lenke til kommentar
Hei!

jeg vet ikke hva du mener med "gammelt" eksamenshefte. 'Fremtiden i mine hender' er en "gammel" orgnisasjon som er veldig aktuell. Se http://no.wikipedia.org/wiki/Fremtiden_i_v%C3%A5re_hender

Derfor ville jeg trodd oppgaven din skulle handle om klodens ressurser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...