tehextinct Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei! Har tentamen på mandag. Og vi har fått et gammelt eksamens hefte som har temaet Framtida i mine hender. Lurer på hvordan jeg kan lage en oppgave under dette teamet, har tenkt på å skrive om diverse språk trender, som sakprosa tekst, og litt om hva jeg kan bli i framtida vis jeg gjør de rette valgene nå. Håper på at jeg kan få noen forslag til løsninger på oppgaven, sakprosa og skjønnlit. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei! Har tentamen på mandag. Og vi har fått et gammelt eksamens hefte som har temaet Framtida i mine hender. Lurer på hvordan jeg kan lage en oppgave under dette teamet, har tenkt på å skrive om diverse språk trender, som sakprosa tekst, og litt om hva jeg kan bli i framtida vis jeg gjør de rette valgene nå. Håper på at jeg kan få noen forslag til løsninger på oppgaven, sakprosa og skjønnlit. Takk for all hjelp kan du ikke heller spørre om noen har den gamle eksamen ferdig gjort da?;)jeg gjorde det når jeg gikk på ungdomskolen^^ da leverte jeg oppgaven til fetteren min^^ Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 heh Hadde jo hvert fint å sett en ferdig oppgave, men tror ikke jeg har noe problem med å skrive en vil bare vite aktuelle problemstillinger Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan vel ta å sjekke ut denne tråden, hvis det skulle bli til noe hjelp Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Takk denne tråden er ennå åpen. Endret 27. april 2008 av tehextinct Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei! Har tentamen på mandag. Og vi har fått et gammelt eksamens hefte som har temaet Framtida i mine hender. Lurer på hvordan jeg kan lage en oppgave under dette teamet, har tenkt på å skrive om diverse språk trender, som sakprosa tekst, og litt om hva jeg kan bli i framtida vis jeg gjør de rette valgene nå. Håper på at jeg kan få noen forslag til løsninger på oppgaven, sakprosa og skjønnlit. Takk for all hjelp jeg vet ikke hva du mener med "gammelt" eksamenshefte. 'Fremtiden i mine hender' er en "gammel" orgnisasjon som er veldig aktuell. Se http://no.wikipedia.org/wiki/Fremtiden_i_v%C3%A5re_hender Derfor ville jeg trodd oppgaven din skulle handle om klodens ressurser. Lenke til kommentar
-sakko- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 kom opp i det der i fjor men hugsar nesten ikkje nokre av oppgavene vi måtte jo lage dei sjølv på den eine dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå