Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært intresert i ei jente i en god tid, og nå har det kommet til det stadiet at vi flørter. Men så er det sånn at det er fire stykker til som er intresert i henne og det irriterer meg når de kommer og klenger og klår på henne når jeg er med henne. Ha skal jeg gjøre? Til nå har jeg tatt det sakte og rolig sånn at hu blir kjent med den ekte meg, noe jeg ikke tror er så dumt BTW. Men så kan disse andre slå til når som helst. Burde jeg gjøre no fort eller burde jeg fortsette som jeg gjør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du spør er du tydeligvis ikke overbevist om at «den ekte deg» er nok. Da har du i så fall allerede tapt. Kjør på med kino (kinaesthetic = berøring, altså ikke det å gå på kino) så tidlig som mulig, hvis ikke gjør du det ikke tydelig at du er seksuelt interessert (og det må du). Det er din jobb å stikke deg ut og vise at du er et bedre alternativ enn de andre. Vet du ikke hvordan, blir du ikke særlig mye smartere av å spørre her (noe kan man dog alltids lære). Erfaring betyr nesten alt. Kjør på, prøv og feil. Går det til helvete flytter du fokus til neste jente. Det er rikelig med jenter; hvis du tror noe annet må du endre på den oppfatningen, ellers blir du sittende fast ved «den ene spesielle» i laaaang tid.

Ikke nøl, go for it!

Lenke til kommentar

jeg har tenkt ut et alternativ, jeg kan spørre om hu vil komme hit neste helg å se en film med meg(Har en eget lille filmstue i hagen med varme og alt) Kjøpe no digg hu liker og når det bare er en igjen så spør jeg om hu vil ha den, så svarer hu sikkert ja og da putter jeg den i munnen og spør om hu vil hente den da ;) Før det bare er en igjen så kan jeg alltids mate henne det er jo en klassiker :p

Lenke til kommentar
jeg har tenkt ut et alternativ, jeg kan spørre om hu vil komme hit neste helg å se en film med meg(Har en eget lille filmstue i hagen med varme og alt) Kjøpe no digg hu liker og når det bare er en igjen så spør jeg om hu vil ha den, så svarer hu sikkert ja og da putter jeg den i munnen og spør om hu vil hente den da ;) Før det bare er en igjen så kan jeg alltids mate henne det er jo en klassiker :p

Trur det kan fungere greitt viss stemninga er rett, men kvifor gjere det innvikla? Improviser! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...