Gå til innhold

Noen som har en 48 timers live kode liggende?

Dkdaffy

Anbefalte innlegg

Var i byen igår med en kamerat og kjøpte meg army of two, fantastisk spill forresten! Og vi tenkte å nerde i hele natt....men til min fortvilelse får jeg ikke betalt live gold med hverken mastercardet eller visaet, får bare feilmelding om at kort infoen er feil(dette er samme kortet jeg bruker på WoW, så det er hvertfall bare bs).

Shit au tenkte jeg, da mekker jeg den 48 timers koden som fulgte med halo 3....men neida, har Limited edition og den var dem for gjerrige til å slenge med en slik kode til :S

Så da spørr jeg altså her, noen som har en slik kode jeg kunne fått?

edit: eventuelt noen som vet hvor eller hvordan jeg kan få betalt for live membership eller en sånn prepaid kode med paypal eller lignende

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
edit: eventuelt noen som vet hvor eller hvordan jeg kan få betalt for live membership eller en sånn prepaid kode med paypal eller lignende

Jeg kjøpte nettop 13 måneder Gold for 27£ på ebay.. Det lå flere 3 måneder ute for 13£ eller 1 måned for 6£.. :)

Pass på at du får en europeisk kode og du er i boks, samtidig som du har spart noen kroner! :)

edit: Glemte å si at jeg fikk den over mail, ca 2 timer etter jeg hadde betalt

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettop 13 måneder Gold for 27£ på ebay.. Det lå flere 3 måneder ute for 13£ eller 1 måned for 6£.. :)

Pass på at du får en europeisk kode og du er i boks, samtidig som du har spart noen kroner! :)

edit: Glemte å si at jeg fikk den over mail, ca 2 timer etter jeg hadde betalt

jeg vant på konkurranse via en webside i USA - nå har jeg Xbox Live livet ut :) NICE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...