BenLeiper Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er rimelig "grønn" på linux, men kunne tenkt meg å teste det ut. Noen som vet om jeg vi få kompabilitetsprobemer med min bærbare HP pavillion d9074ea. Tenker da først og fremst på det innebygde trådløse nettverkskortet. Evt. hva med lydkort? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det hadde hjulpet om du hadde listet opp maskinvaren; fant ikke noe når jeg søkte på d9074ea. Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Det hadde hjulpet om du hadde listet opp maskinvaren; fant ikke noe når jeg søkte på d9074ea. Her er beskrivelse Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det står ingenting om hvilket brikkesett trådløskortet har. Den beste måten å teste på er å laste ned Ubuntu og kjøre den som live versjon. Endret 27. april 2008 av Gaute65 Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kjenner jeg HP rett, vil du nok får problemer med trådløst nettverk, mest sannsynlig, side HP bruker mye broadcom som er dårlig på linux støtte når det gjelder trådløse nettverks kort. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 har hp 9232 og det er en diger bug med trådløsen, når du velger å aktivere den ufrevilige driveren får trådløsen klarer du ikke å aktivere den. så.. kanskje det kommer en update for dette eller ikke, inntil nå fungerer alt bortsett fra trådløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå